GSM Forum voor Nederland en België
14 December 2019, 08:14:58 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: puck code  (gelezen 5148 keer)
brasje
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 3


Bekijk profiel
« Gepost op: 10 November 2009, 13:48:38 »

Hallo kan iemand vertellen wat ik verkeerd doe?
Het volgende is er aan de hand,3x verkeerde pincode.
Volgens pak ik mij puck code voer ik in geeft aan niet goed,na 2x  zeg ik tegen mij dochter voer jij de puck code eens in?
Want ik kan natuurlijk elke keer de zelfde fout maken,haar lukt het ook niet !
De puck code had ik op briefje samen met de pincode,dat was de fout gegaan dacht ik maar ook op de brief van de vorige operator stond het zelfde nummer.
Nu is mij vraag nogmaal:[/color]WAT DOE IK VERKEERD?
Alvast bedankt voor U/jou antwoord
Gelogd
UZW
Unlockers
GSM Freak
**
Offline Offline

Berichten: 534


Unlock Zuid West


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 11 November 2009, 08:43:19 »

Je doet niets verkeerd. De PUK-code is dan niet goed, de brief met codes hoort dus niet bij deze SIM.
Gelogd

Unlock Zuid West
www.uzw.nl.nu
Tel: 06 34 84 61 51
mail: uzw@zeelandnet.nl


Aangesloten bij
brasje
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 3


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 12 November 2009, 12:38:17 »

Het toestel en het nr horen wel degelijk bijelkaar.
Het is wel zo dat ik vanaf augustus een andere provider heb en als de instructie`s door lees zoals het moet,en dan nog niet lukt  wat dan ??
Gelogd
ronkor2000
Global Moderator
GSM Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 3472


"To unlock or not to unlock, that's no question"


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 12 November 2009, 13:36:45 »

De puckcode is gebonden aan het simkaartje niet aan het toestel, je hebt dus niet de juiste puckcode gebruikt.
Gelogd

SimSalabim, voor unlock en snelle reparaties, Lisse en Leiden.www.sim-salabim.nl  06-10286994 Aangesloten bij
brasje
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 3


Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 12 November 2009, 13:45:31 »

Sorry Jullie hebben gelijk ik heb de puckcode gebruikt van mijn andere provider.
Ik heb nog een simkaart leggen van de Aldi en daar staat op het kaartje een puckcode van die simkaart.
Ik heb nr. behoud gedaan en dacht dat ik dat kaartje niet meer nodig had,DUS WEL !
Goed dan zal ik een ander nr. gaan nemen want als een nieuw simkaart aanvraagd zal dit net zo duur zijn als een nieuw simkaart en ander telf.nr
Stom maar waar in ieder gteval bedankt voor het mee denken
Groetjes Brasje
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.102 seconden met 20 queries. (Pretty URLs adds 0.007s, 2q)