GSM Forum voor Nederland en België
18 Oktober 2019, 10:27:56 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: RAZR V9 netwerk problemen  (gelezen 4418 keer)
Denise
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 1


Bekijk profiel
« Gepost op: 15 April 2010, 17:48:29 »

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een motorola razr v9 besteld op internet (nederlandse site gespec. in oude modellen) en ontvangen.
Nu zit ik met een probleem waar ik al uren mee bezig ben en maar niet uit kom..
Ik krijg geen netwerkverbinding met Hi (mijn provider)
Hij gaat wel op zoek naar andere netwerken en dan heb ik 1 minuutje bereik, en vervolgens is het bereik weer 0.
Ik kan dus niet bellen, smsen, internetten niets.
Ik ben al bij Hi geweest, en daar zeiden ze me dat ik op hun website instellingen moest bekijken en die handmatig in moet voeren.
Er zijn echter alleen instellingen verkrijgbaar voor het juist zetten van internet.

Ik word ondertussen een beetje wanhopig en bang aan het worden dat ik m'n telefoon voor niks heb gekocht.
Ik heb al wel enkele dingen gevonden op internet over mensen met hetzelfde probleem, maar ik kom er alsnog niet uit.
De kans is groot dat ik een niet europese telefoon heb, al is mijn menu wel gewoon NL.

Kan iemand mij op weg helpen?

Alvast heel erg bedankt!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.104 seconden met 20 queries. (Pretty URLs adds 0.01s, 2q)