GSM Forum voor Nederland en België
9 December 2019, 16:34:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nokia 5800 valt automatisch uit  (gelezen 3537 keer)
kardox
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 2


Bekijk profiel
« Gepost op: 27 Oktober 2009, 21:34:38 »

Hello allemaal,

Hier heb ik een Nokia 5800 die soms hangt en bijv als ik naar Wifi optie ga, dan valt het toestel automatisch uit.
Ik heb Hardreset gedaan, maar helaas.
Nou ben ik gaan zoeken op google en ben ik achter gekomen dat je kan Flashen met phoenix programma.
Ik heb Phoenix geinstalleerd en als ik SCAN Product doe, wordt de telefoon ook herkent.

Nou wil ik bijv een test uitvoeren maar dan krijg ik hele tijd verschillende foutmeldingen. niet handige tool.

Is dit een bekende probleem dat ie automatisch uitvalt?
Weet iemand hoe ik mijn toestel kan Flashen of tewel updaten met nieuwe Firmware?

Hier wat info over mijn telefoon:
Product type:                RM-356
MCU SW version:                V ICPR72_09w20.8 09-07-09 RM-356 (c) Nokia
APE SW Core version:   V 31.0.008
Gelogd
kardox
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 2


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 27 Oktober 2009, 22:10:30 »

UPDATE:
Net mijn toestel met Nokia Software Update geupdated naar V 31.0101 maar helaas nog steeds als ik naar Instellingen, Conncetiviteit,  Wifi gaat of hij hangt of hij start opnieuw op Droevig
Gelogd
SirJohn
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 5


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 3 November 2009, 13:00:30 »

Het is mij niet bekent.
Ik denk dat je zoals ze zeggen een pech telefoon heb.
Ben bang dat je even naar de winkel moet gaan waar je hem vandaan heb.
Of bel de nokia service desk.
Je kan ook je provider bellen maar ik denk niet dat die jou verder kunnen helpen.
Gelogd
Mastah-GSi
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 28 Februari 2010, 21:14:43 »

OF firmware versie v40 erop laten zetten OF wat SIrJohn zegt naar een NSP (Nokia Service Point) bij jou in debuurt gaan.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.262 seconden met 21 queries. (Pretty URLs adds 0.014s, 2q)