GSM Forum voor Nederland en België
22 Juli 2019, 07:34:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: GSMPUNT.NL maakt foutje?????  (gelezen 52944 keer)
yokingy
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 3


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Gepost op: 15 September 2006, 18:38:40 »

Een kleine bestelling gedaan op GSMPUNT.nl van een CD-rom met kabel voor de Motorola Pebl L6.
Aangeprezen wordt de laatste versie 4 met miniUSB.
Echter de volgende dag lag er een pakketje met een versie 3 en een verkeerde kabel.
Omdat er geen retour adres bekend is maar een fax & email gestuurd.
Hierop wordt helemaal niet gereageerd.

GEEF IETS MEER BIJ EEN ANDER WELKE WEL EEN ADRES GEEFT EN?OF TELEFOON NR. Boos :'(
« Laatste verandering: 18 September 2006, 12:16:15 door ronkor2000 » Gelogd
Jonathan
Global Moderator
GSM Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 1418


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 15 September 2006, 20:40:47 »

Wanneer heb je die fax en email gestuurd?

Hun adres is zo te achterhalen, maar wat wil/kan je er mee gaan doen?
« Laatste verandering: 15 September 2006, 20:42:49 door Jonathan » Gelogd

MVG,
Jonathan
GSMpunt
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 1


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 18 September 2006, 01:53:46 »

Hallo,

Deze meneer ****** (edit Ronkor2000) heeft ons afgelopen vrijdag om 11:51 een mailtje gestuurd waarin hij aangaf dat hij de verkeerde versie van een datakabel en cd softwarepakket heeft ontvangen. Dit bleek inderdaad het geval, wat overigens ook helemaal onze fout was.

Normaal gesproken worden onze klanten altijd binnen 1 werkdag beantwoord. Hij zou normaliter dus vandaag bericht hebben gehad dat hij deze zending terug kan sturen, en dat wij dan een goede versie toe zullen sturen. Uiteraard kan dit geheel kostenloos.

Ik zie dat dit bericht rond half 8 's avonds is geplaatst. Hij heeft dus nog geen 8 uur na zijn mailtje op dit forum aangegeven dat wij corrupt zouden zijn. Dit deed hij omdat hij niet dezelfde dag een reactie heeft gekregen op zijn email. Zijn conclusie lijkt ons dan ook wat voorbarig, en zeer onnodig. Bovendien is het zeer schadelijk voor ons bedrijf, en dat vinden wij erg jammer.

Ik hoop dat met deze reactie in ieder geval voor deze forumleden aangegeven is dat wij echt ons best doen om al onze klanten tevreden te stellen, maar dat we niet altijd nog dezelfde dag een reactie kunnen geven op emails die we ontvangen van klanten. Mocht het mogelijk zijn om dit gehele topic te verwijderen, dan zouden wij dat zeer op prijs stellen.


Met vriendelijke groet,

GSMpunt.nl Team
R. Bramer
« Laatste verandering: 18 September 2006, 12:20:10 door ronkor2000 » Gelogd
Marx
Algemene moderator
GSM Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 632


I'm not def, I'm just ignoring you.....


Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 18 September 2006, 07:03:51 »

Graag zou ik ook even reageren op deze fijne discussie,

Mijns inziens is een net, professioneel bedrijf wat u claimt te zijn, toch ook telefonisch bereikbaar, en niet alleen middels mail? Dit alleen al, kan vraagtekens en beangstigende beelden oproepen voor potentiële klanten, laat staan voor de klanten die dus een probleem hebben.

Tevens heeft u het over een mailtje van een lid binnen 8 uur, werkuren wel te verstaan, gezien u telefonisch niet bereikbaar bent, mag ik aannemen dat u meer tijd hebt om de binnenkomende faxen en mailtje te beantwoorden. Derhalve had u wellicht een mailtje retour kunnen sturen dat het probleem in behandeling is. Gezien ik niet op de hoogte ben van de gehele toedracht kan ik geen concrete punten aandragen, maar ik denk als de TS een bericht had gekregen van u, dat hij hier geen bericht zou plaatsen met daarin zijn ongenoegen over het bedrijf. De gedupeerde zit immers het hele weekend zonder bericht en krijgt geen reply op zijn mail en of fax.

Een topic verwijderen is wellicht niet nodig, indien men een negatieve ervaring heeft met uw bedrijf mag dit openbaar gemaakt worden. Ik begrijp dat u niet happig bent op negatieve publiciteit voor uw bedrijf, maar u zult ook wel kunnen begrijpen dat er wel degelijk een fout is gemaakt in de verzending, wellicht is corrupt niet de juiste bewoording hiervoor, maar ook negatieve feedback kan en mag gegeven worden.

Wellicht ietwat voorbarig van de topicstarter om het zo te verwoorden, derhalve heb ik de titel ietwat aangepast.

Gelogd
Damasta.nl
Lunatic
Beheerder
GSM Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 1340


DaMasta


Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 18 September 2006, 09:42:09 »

Mijns inziens is een net, professioneel bedrijf wat u claimt te zijn, toch ook telefonisch bereikbaar, en niet alleen middels mail? Dit alleen al, kan vraagtekens en beangstigende beelden oproepen voor potentiële klanten, laat staan voor de klanten die dus een probleem hebben.
Je kan het ook zo bekijken dat de medewerker(s) van het bedrijf overdag een andere full time baan hebben. Dit zie je vaker bij webshop. De medewerkers zijn dan stuk voor stuk harde werkers en na hun fulltime baan proberen de webshop zo goed mogelijk te runnen.
In mijn ogen is het ontbreken van een telefoonnummer niet per definitie verkeerd.
Wat wel weer ten goede zou komen van het vertrouwen is toch het vermelden van een adres, ook al kunnen er geen producten opgehaald worden.

Tevens heeft u het over een mailtje van een lid binnen 8 uur, werkuren wel te verstaan, gezien u telefonisch niet bereikbaar bent, mag ik aannemen dat u meer tijd hebt om de binnenkomende faxen en mailtje te beantwoorden. Derhalve had u wellicht een mailtje retour kunnen sturen dat het probleem in behandeling is. Gezien ik niet op de hoogte ben van de gehele toedracht kan ik geen concrete punten aandragen, maar ik denk als de TS een bericht had gekregen van u, dat hij hier geen bericht zou plaatsen met daarin zijn ongenoegen over het bedrijf. De gedupeerde zit immers het hele weekend zonder bericht en krijgt geen reply op zijn mail en of fax.
Dit zou dus een verbeterpunt voor GSMPUNT.nl kunnen zijn:
- duidelijker informatie op de website
- automatisch reply met aanvullende informatie.

Al met al zou dit topic voor mij NIET betekenen dat ik GSMPUNT.nl links zou laten liggen.
Topic blijft staan, vanwege het feit dat er een weer woord gegeven is door GSMPUNT.nl zelf en dat de starter van dit topic niet constant topics hoeft te openen op dit forum of andere fora.
Gelogd

Met vriendelijke groet,
Johan
ronkor2000
Global Moderator
GSM Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 3472


"To unlock or not to unlock, that's no question"


Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 18 September 2006, 12:15:06 »

Zwaar overdreven en onterechte klacht! Belachelijk om een dergelijk bericht te plaatsen in de rubriek cheaters als je rond 12 uur een fax en/of mail stuurt en niet voor vijven, (normale openingstijden voor bedrijven al weet ik er genoeg die op vrijdag om 12 uur al stoppen) een reaktie krijgt!!! Rollende ogen
« Laatste verandering: 18 September 2006, 16:05:35 door ronkor2000 » Gelogd

SimSalabim, voor unlock en snelle reparaties, Lisse en Leiden.www.sim-salabim.nl  06-10286994 Aangesloten bij
Shannia
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 5


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 27 Oktober 2006, 17:42:20 »

Ik heb ook een bestelling gedaan bij GSMpunt.nl. 2 artikelen moeten retour. Heb ze gemaild dat ik die retour wilde zenden en gevraagd naar het adres waar het naar toe moet. Het is nu 2 dagen later dat ik heb gemaild en nog steeds geen mail terug ontvangen. Ook niet op de herinnering die ik heb gestuurd. Volgens de wet kopen op afstand moet de leverancier GSMpunt.nl dus aan het volgende voldoen:

De leverancier moet uiterlijk bij aflevering ook nog de volgende gegevens verstrekken:

- de eisen voor gebruikmaking van de afkoelingsperiode (dit moet schriftelijk gebeuren!),
- het bezoek- of afhaaladres van de leverancier,
- gegevens omtrent eventuele garantie indien de koop een duur heeft van meer dan een jaar,
- de vereisten en voorwaarden voor opzegging.

Wanneer de leverancier de hierboven vermelde informatie niet (compleet) heeft verstrekt aan de consument, gaat de afkoelingsperiode van 7 werkdagen pas in op het moment dat de consument wel alle informatie heeft gekregen, met een maximum van drie maanden.

Ik ben benieuwd of ik iets van hun zal horen en dan bedoel ik niet op dit forum maar naar mijn eigen mail adres

Gelogd
Gedupeerde
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 1


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 2 November 2006, 15:35:54 »

Ook ik heb een bestelling gedaan bij GSMpunt.nl. Bleek dus dat ik een verkeerde bestelling opgestuurd heb gekregen en dat ik probeer te achterhalen hoe GSMpunt.nl telefonisch bereikbaar is. Zonder succes, want het enige nummer dat terug te vinden is op internet, is een faxnummer en daar hebben we momenteel niks aan.

Opmerkelijk is wel dat toen de bestelling niet op voorraad was, GSMpunt.nl wel op tijd reageerde dat de betaling nog gedaan moest worden en dan pas het benodigde artikel kon worden opgestuurd op t moment dat die weer voorradig zou zijn.
Gelijk nadat ik de verkeerde bestelling ontvangen had, heb ik gereageerd middels een email dat ik een verkeerde bestelling opgestuurd heb gekregen.

Inmiddels zijn we 4 dagen en 4 mails verder, maar op geen van deze mails is nog gereageerd, wat erg jammer is.
Rest mij nog alleen maar te melden dat het vertrouwen in zo'n bedrijf hierdoor verloren gaat.
Gelogd
Shannia
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 5


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 2 November 2006, 17:17:11 »

Het lang verwachte mailtje is binnen maar helaas alleen een postbusnummer. Heb de spullen retourgezonden op 31-10. Pakketje gevolgd maar hij is niet opgehaald. Ze zijn niet echt goed bezig en houden zich niet aan afspraken. Slechts slecht slecht shame on you GSMpunt.
Gelogd
GSMRat
Unlockers
GSM Freak
**
Offline Offline

Berichten: 4626


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 4 November 2006, 17:45:09 »

dus niks kopen daar Grijns
we willen goede berichten zien Lachen
Gelogd
Shannia
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 5


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 5 November 2006, 08:28:13 »

Als je goed bericht wil over GSMpunt dan moet ik je teleurstellen. Pakje is nog steeds niet opgehaald. Ik bestel nooit meer daar en ik hoop niemand meer. Ik weet inmiddels het huisadres waar ze ingeschreven staan bij KvK Oosteinde 134 7671AC Vriezenveen. Maar zal me niks vebazen als het een fake adres is.
Gelogd
Bert bobbel
Global Moderator
GSM Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 1592



Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 5 November 2006, 13:09:18 »

Citaat
Oosteinde 134 7671AC Vriezenveen
is geen fake adres klopt echt wel
Gelogd

Ik ben niemand,niemand is perfect,daarom ben ik dus perfect
Shannia
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 5


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 5 November 2006, 14:39:13 »

Waarom geven ze dan een postbusnummer op als adres voor retourzendingen. Hier klopt iets niet.
Gelogd
Shannia
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 5


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 9 November 2006, 12:22:30 »

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Na een boos mailtje van mijn kant richting GSMpunt is het pakje opgehaald en ben ik door hun gecrediteerd. En ze hebben excuses aangeboden voor de trage afhandeling. Ondanks dat is mijn klanttevredenheid niet gestegen!!!!!
Gelogd
GSMRat
Unlockers
GSM Freak
**
Offline Offline

Berichten: 4626


Dit forum is het helemaal !


Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 9 November 2006, 12:38:55 »

maar toch netjes afgehandeld Knipoog
Gelogd
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.167 seconden met 21 queries. (Pretty URLs adds 0.031s, 2q)