GSM Forum voor Nederland en België
7 Juni 2020, 06:22:26 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Welkom op het nieuwe forum, kom je problemen tegen laat het even weten.
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
ADVERTENTIE: Voor de goedkoopste GSM's en SIM ONLY abonnementen ga je naar BELZAAK.nl of SIM ONLY ZAAK.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: monte gts 5620 pincode er steeds uit  (gelezen 2619 keer)
ericenireen
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 7


Bekijk profiel
« Gepost op: 7 Februari 2011, 11:10:37 »

Ik heb al een hele tijd problemen met mijn samsung 5620.
het probleem is het volgende. mijn gsm ligt gewoon op tafel aan de lader dus altijd een volle batterij.
 na een tijdje  soms 1 dag soms 2 dagen maar ook na 5 dagen gaat de pin code er uit ook al gebruik ik hem niet (ik raak hem nog niet eens aan)
Zodat deze telefoon totaal onbetrouwbaar wordt IK moet zeker elke halve dag kijken of hij nog wel werkt
Ik heb ook al diverse malen gemailt naar samsung maar de services is totaal waaardeloos totaal geen reactie zeker 5x gemaild Verbaasd
Komt dit bij meerdere  toestellen voor  en hoe denken andere forumleden daar over.
Voor mij dus nooit meer iets van samsung ik heb er mijn buik van vol

mvrg
e de waele
Gelogd
ericenireen
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 7


Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 8 Februari 2011, 19:37:56 »

IK heb voor het eerst een emailtje terug gehad wat hier volgt

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Op basis van de door u verstrekte informatie zijn wij helaas niet in staat u onmiddellijk een oplossing of
antwoord te bieden per e-mail.

Wij raden u aan om contact op te nemen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-
7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur.
Voor een snelle en efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens
paraat te hebben als u belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Witte Wartena
***********
Samsung Electronics Benelux B.V.

IK ga morgen belllen en laat julie horen wat het resultaat is en wat voor een oplossing zij aandragen
Ik heb er zelf totaal geen vertrouwen in omdat het al zo lang duurd   
e de waele

 
Gelogd
ericenireen
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 7


Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 13 Februari 2011, 13:22:10 »

Ik heb gebeld naar dit nummer en ze gaven mij het advies de telefoon op  te sturen naar een samsung service centrum.
Ik heb eerst gebeld met de leverancier(belsimpel.nl) hoe het zit met de garantie bij reparatie.
Deze zie dat ik eerst de sim kaart er uit moest halen en deze eens goed schoon moet maken en terug er in doen.
Hij zegt mij dat de code op de simkaart staat en niet in de telefoon ??
Heb ik nu gedaan kijken wat dit opleverd ik laat dit nog horen
e de waele
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Pagina opgebouwd in 0.122 seconden met 20 queries. (Pretty URLs adds 0.055s, 2q)